ניהול תוכן

ניהול תוכן

אסטרטגיית ניהול תוכן מספקת פתרון מלא להכנה וביצוע של פעילות מקיפה וייחודית לקידום המותג. אסטרטגיית ניהול תוכן כוללת בראש ובראשונה תכנון ומחקר לטובת בניית אסטרטגיה טובה ומדויקת המותאמת לכל עסק. הפעילות משלבת כתיבה והפצה של תוכן מקורי ואיכותי, התאמתו לפלטפורמות השונות כגון רשתות חברתיות ואתרי אינטרנט ולבסוף הפצה, קידום, פרסום ומדידת התוצאות. המטרה העיקרית שלנו היא לזהות את המקומות בהם נמצאים הקהלים הרלוונטיים, ולספק להם מידע אמין ובעל ערך מוסף אשר בסופו של דבר יביא את הגולשים לביצוע המטרה שהגדרנו בתחילת הדרך.

אסטרטגיית התוכן אותה אנחנו מבצעים עבור לקוחותינו כוללת מגוון רחב של פעולות של תכנון וביצוע בפועל, הכל תחת בחינה של מדדים איכותיים וכמותיים לאורך כל שלבי הפעילות. שלב זה כולל הכנת תכנית תוכן; כתיבת תכנים שוטפת; הקמת נכסים דיגיטליים וניהולם; הפצה, קידום ופרסום ולבסוף מדידה וניתוח התוצאות. כל שלב נבנה בשילוב עם שאר הפעילויות וכולם יחד מהווים מערכת סינרגטית יעילה בדרך להצלחה.

תכנית ניהול התוכן המתבצעת עבור לקוחותינו לפי השלבים הבאים:

שלב המחקר וההכנה

  • קבלת בריף וחומרים מהחברה – הבריף הוא אבן היסוד לכל התהליך במסגרתו הלקוח מספק את האינפורמציה אודות המותג שלו כמסמך הנחיות מדוייק להמשך.
  • ביצוע ראיון לקוח
  • אפיון שפת כתיבה התואמת לאופי/מיתוג החברה
  • ביצוע מחקר תחומים
  • בדיקת מתחרים

שלב זה מניח את היסודות הראשוניים לניהול תוכן מקצועי ואיכותי. מטרתו לסמן את היעד ולהתוות את הדרך עד להצלחה.

הכנת תכנית תוכן

סוד ההצלחה שלנו נעוץ בתכנון מקדים. לכן, הכנת תכנית תוכן מקיפה ומפורטת היא מפתח להשגת היעדים בהמשך. תוכנית להתוויית ערוצי תוכן כוללת מחקר מתחרים להבנת הסביבה התחרותית ויצירת בידול שיווקי מול הלקוח, כתיבת תוכן לאתרים, כתיבת תוכן שיווקי, כתיבת מאמרים, הזנת תכנים ועריכת תוכן באופן שוטף, פתיחה וניהול של רשתות חברתיות, קידום ופרסום. בנוסף לתכנית התוכן הכללית, הכנת תכנית תכנים חודשית בתיאום מול הלקוח.

כתיבת תכנים שוטפת

כתיבת תכנים שוטפת היא אבן יסוד בפעילות שיווקית באינטרנט. אחד המדדים המרכזיים אותם גוגל בוחנת היא לא רק רלבנטיות התוכן לגולש אלא גם מידת ותדירות העדכון שלו. גוגל מייחסת חשיבות ראשונה במעלה לאיכות התוכן של המותג ומדרגת אותו בהתאם לערך שהוא מביא לגולש. אנחנו מקפידים לבצע עבור לקוחותינו את הפעולות הבאות על מנת שיבלטו ויקבלו חשיפה מקסימלית:

  • כתיבה שיווקית באופן שוטף לנכסים הדיגיטליים: תוכן לאתר, תוכן לבלוג, תכנים לרשתות חברתיות ועוד.
  • כתיבה שיווקית לקטגוריות שונות באתר.

הקמת נכסים דיגיטליים ופעילות ברשתות חברתיות

אחת השאיפות האסטרטגיות של עסקים בעידן החדש הוא יצירת פורטפוליו של נכסים דיגיטליים. יצירת מאגר עשיר של נכסים דיגיטליים יוצר נקודות מפגש מרובות עם הלקוח הפוטנציאלי ותורמים לרמת החשיפה, נראות המותג ברשת ויצירת תדמית והנעה לפעולה. במסגרת הפעילות שלנו, אנחנו מספקים שרותי הקמת נכסים דיגיטליים ופעילויות ברשתות החברתיות על מנת להגביר מגע עם הלקוח ולהעלות את הסיכויים להשגת היעדים. הנה רשימה של הנכסים הדיגיטליים אותם אנחנו מקימים ומנהלים עבור לקוחותינו:

  • בלוג: פתיחה וניהול של בלוג ובו תכנים שונים לקידום העסק.
  • ערך בוויקיפדיה: כתיבה של ערך בוויקיפדיה הנושא את שם החברה או המותג.
  • פייסבוק: יצירת ושיתוף תכנים שונים כגון: סטטוסים, תמונות סרטונים ועוד. פעילות שוטפת מול הגולשים, מענה על שאלות וכו’.
  • יו טיוב: העלאת וקידום סרטונים ותכנים.
  • לינקדאין: פתיחת פרופיל מקצועי ופעילות שוטפת.
  • טוויטר:הקמת ערוץ והזנת תוכן שוטפת.
  • גוגל+: פתיחת פרופיל והזנת תכנים שוטפת.
  • אינסטגרם: רשת חברתית מבית פייסבוק לשיתוף תמונות וסרטונים קצרים.
  • פינטרסט : רשת חברתית המדמה לוח מודעות הכולל אוספי תמונות מגוונים ומעניינים.

הפצה, קידום ופרסום

הפצת התכנים מסייעת במישורים רבים כגון: חשיפת המותג והגברת הנראות שלו, הגדלת התנועה האורגנית, שיפור הנראות בתוצאות החיפוש, חשיפה לקהל חדש והגדלת אפשרויות הטרגוט מחדש ומיצוב המותג כמומחה וכסמכות מקצועית בתחומו.

הפצה אורגנית של התוכן

הפצת התוכן בנכסים הדיגיטליים של המותג וכן בנכסים חיצוניים אשר אינם שייכים למותג להגדלת החשיפה והתנועה. במסגרת הפעילות מבצעים איתור מקומות (בלוגים, פורומים) רלוונטיים שאינם שייכים למותג, איתור משפיעי דעת הקהל ברשת (כדוגמת בלוגרים) בעלי בסיס רחב של קוראים ועוקבים אשר באופן עקבי משתפים את התכנים שהם מפיצים והפצה של תוכן דרכם. כמו כן, אפשרות לכתיבת מאמרים הכוללת תמיכה והתאמה לפעילות ה-SEO (לפי ביטויים), הפצה ממומנת של התוכן באמצעות פלטפורמות המלצות תוכן (אאוטבריין ,טאבולה).

 מדידה ודוחות

  • הפקת סטטיסטיקות חודשיות
  • ניתוח תוצאות והסקנת מסקנות
  • יישום מסקנות והתאמתן למדיות השונות

אחריות מלאה על ניהול התוכן שלכם

ב A-2-Z לוקחים אחריות מלאה על אסטרטגיית התוכן של מותגים ועסקים ברשת. אנחנו מציעים תמונה מקיפה של ניהול נכסים דיגיטליים מול יעדים מדידים וחתירה מתמדת לשיפור ומצויינות ועמידה בתוכניות עבודה מאתגרות. צרו אתנו קשר ויחד נבנה את תוכנית ניהול התוכן שלכם שתביא אתכם ליעדים שלכם.